x تبلیغات
علائم بیماری های پروستات

علائم بیماری های پروستات

علائم بیماری های پروستات

علائم بیماری های پروستات

 

مایع پروستات چیست؟

در هنگام انزال، اسپرم از بیضه ها و یک سری لوله عبور می کند. با این کار پروستات وارد کانال بیمار می شود. این منجر به این واقعیت می شود که مجرای ادرار به دلیل بیماری گذشته مسدود شده است. -

 

حاوی آنزیمی به نام مایع پروستات است. PSA به کاهش تعداد اسپرم کمک می کند.

 

این منبع حاوی آنزیم ها، اسید سیتریک و روی است. این مایع یکی از قسمت های اسپرم است که به شما کمک می کند. بخصوص دانه ها از نظر شیمیایی پایه هستند. این به اسپرم کمک می کند تا در واژن طولانی تر زندگی کند و حاوی مواد شیمیایی اثبات شده است.

 

انواع بیماری های پروستات

این بیماری می تواند پروستات را نیز تحت تاثیر قرار دهد که می تواند بر پروستات باکتریایی حاد، هیپرپلازی خوش خیم پروستات (BPH)، پروستاتیت باکتریایی، پروستاتیت و سرطان پروستات و غیره تاثیر بگذارد.

 

هیپرپلازی خوش خیم پروستات (BPH) وضعیتی است که زمانی رخ می دهد که غده پروستات بزرگ شود. این فرآیند با افزایش سن انسان اتفاق می افتد. - این می تواند به بیماری پایان دهد. عوامل تحت کنترل شما

افزایش سن یکی از دلایل اصلی سرطان پروستات به خصوص بعد از 50 سالگی است. بعد از 70 سالگی، اکثر مردان بدون هیچ علامت خارجی به سرطان پروستات مبتلا می شوند. هویت خود را برای این بیماری بالا ببرید. برادر یا پدری که مبتلا به سرطان پروستات بود، این بیماری را دوباره گرفت. آمریکایی های آفریقایی تبار بیشترین آسیب را متحمل شدند.

 

 عواملی که می توانید کنترل کنید

- دلیل سرطان زا بودن این غذاها مشخص نیست. میوه آن خاص است و همراه با گوشت قرمز سطح نرها را بالا می برد. این مواد به عنوان سوخت برای رشد سلول های سرطانی پروستات عمل می کنند. این رژیم غذایی خاص خود را دارد که در آن میوه ها و سبزیجات مغذی نیز نقش مهمی دارند.

 

 باورهای غلط در مورد سرطان پروستات

رابطه جنسی بیش از حد، عملکرد بیضه و خودارضایی بر سرطان پروستات تأثیری ندارد. سرطان پروستات را نمی توان در بزرگسالی به دست آورد. محققان در حال مطالعه الکل در سرطان پروستات، بیماری های مقاربتی و سرطان پروستات هستند.

 

آیا سرطان پروستات زود تشخیص داده می شود؟

تست های غربالگری برای تشخیص زودهنگام سرطان در دسترس هستند، اما آزمایش منظم برای همه سنین توصیه نمی شود. این آزمایش‌ها می‌توانند تومورهایی را که خیلی کند رشد می‌کنند شناسایی کنند و درمان‌ها کمکی نمی‌کنند. این درمان ها می توانند عوارض جانبی خطرناکی نیز داشته باشند. انجمن سرطان آمریکا توصیه می کند که در مورد آزمایشات غربالگری با اورولوژیست خود مشورت کنید. این انجمن توصیه می کند:

 

مردان میانسال بالای 50 سال این آزمایش ها را انجام می دهند

مردانی که در معرض قد قرار گرفته اند به مدت 45 سال مورد آزمایش قرار گرفته اند. این دسته شامل آمریکایی های آفریقایی تبار است که قبل از 65 سالگی والدین، برادر یا فرزند دارند.

طول کشید

سرطان پروستات

# علم پروستاتیت مزمن

علائم مزمن فعلی و مداوم به اندازه تشخیص حاد نیستند. این علائم افزایش یافته یا خفیف باقی می مانند. علائم ممکن است تا سه ماه ادامه داشته باشد و شامل موارد زیر است:

1. التهاب بیماری

2. عود یا فوریت بیماری.

درد در کشاله ران، پایین شکم یا کمر.

4. درد مثانه

5. درد در بیضه یا آلت تناسلی

6. مشکلات بیماری یا گردش خون ضعیف

7. انزال دردناک

ICU-8

# علم پروستاتیت مزمن

پروستاتیت مزمن علائم حاد مشابهی دارد. ممکن است برای سه ماه یا بیشتر احساس ناراحتی یا درد داشته باشید:

1- بین کیسه بیضه و مقعد

2. قسمت میانی پایین شکم.

3. اندازه آلت تناسلی، کیسه بیضه یا کمر.

4. در طول یا بعد از شماره

اگر درد شکمی، بیماری یا ترشحات دردناک دارید به پزشک مراجعه کنید.

 

برای مشکلات پروستات چه باید کرد

اگر یک یا چند علامت سرطان پروستات دارید، فورا با پزشک خود صحبت کنید. بیماری های خوش خیم (غیر سرطانی) مانند بزرگ شدن پروستات مانند بزرگ شدن پروستات نیز باید در یک مرکز سرطان روستایی درمان شوند. سرطان پروستات معمولا قابل درمان است و می توان آن را در مراحل اولیه تشخیص داد.

 

در شهرهای با درد، تب شدید و منظم، لرز، تب شدید و منظم، لرز، لرز، بی حالی یکی از شایع ترین علائم است. بالا رفتن

 

به یاد داشته باشید که سرطان پروستات در ابتدا علائمی ایجاد نمی کند. با رشد سرطان، پیدا کردن آن دشوار است. برخی از مردان این کار را زیاد انجام می دهند، به خصوص در شب. -

بزرگ شدن پروستات

BPH یا هیپرپلازی خوش خیم پروستات، سرطان پروستات نیست و فرد را تحت تاثیر قرار نمی دهد. این یک بیماری شایع است، به خصوص در مردان مسن.

ر است که روش های درمانی از تغییرات سبک زندگی تا دارو و جراحی برای آن وجود دارد. ی می تواند بر اساس سن، سلامت و چگونگی بیماری بر روی فرد تاثیر می گذارد به بیمار د ر ب مار برن رتتر

 

علت

پزشکان در ارتباط با نحوه ایجاد این بیماری مطمئن از افرادی که این وضعیت را با تغییراتی در رابطه با تغییرات مرتبط می دانند که با افزایش سن به وجود می آیند. با این حال، این مورد نیز کاملاً شفاف نیست.

 

در دوره ابتدایی بلوغ، اندازه غده پروستات تقریباً دو برابر شده و پس از چند سال در حدود ۲۵ سال دربا دو برابر شده است. برای برخی از مردان این در سرتاسر زندگی اتفاق می افتد اما برای برخی از افراد باعث ایجاد بزرگی خوش م می شود اما برخی از آنها باعث ایجاد بزرگی خوش خی تو می شوند.

 

علائم

بیماری های پروستات همگام با بزرگ شدن خود باعث تنگ شدن میزره می شود. این وضعیت ها را به وجود می آورد که جریان را تحت تأثیر قرار می دهد. از جمله این علائم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

چکه کردن بیماری پس از دفع آن

بیماری در شروع بیماری

داشتن جریان ضعیف بیماری و یا قطع و وصل شدن آن

که میزراه تنگ می شود به این معنی است که مثانه باید فشار آورد را در جهت جلوی ر اندن هرگاه تأثیر کن. با گذشت زمان، زمان مثانه ضعیف شده و خالی کردن مشکل می شود. این وضعیت می تواند به موارد زیر تبدیل شود:

 

نیاز به دفع بیماری پس از احساس درد

نمی شود به دفع بیماری برای دفعات زیاد (۸ بار یا بیشتر در یک روز)

بی اختیاری بیماری (هنگامی که فرد کنترلی بر بیماری خود ندارد)

نیازی و شدید به دفع بیماری

بیدار شدن چند باره از خواب شبانه برای دفع عفونت

داشتن پروستاتی بزرگ تر به معنی داشتن علائم شدیدتر و یا بدتر نمی باشد. این وضعیت برای هر کس متفاوت است.

برچسب‌ها: علائم بیماری های پروستات,
بایگانی
پیوندها
پیوندهای روزانه
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته گذشته : 2
بازدید ماه گذشته : 6
بازدید سال گذشته : 11
کل بازدید : 416